9.5.07

Marketinški grijesi

Koje propuste si organizacije nikako ne bi smjele dopustiti u današnje vrijeme ? U nastavku slijedi njih 10 koje je sumirao Philip Kotler i siguran sam da većina poduzeća može profitirati ukloni li samo neku od tih grešaka. Ovaj pregled može poslužiti kao redovna kontrola za menadžere.

  1. nedovoljna usredotočenost na tržište i potrošača
  2. tvrtka ne razumije u potpunosti svoje ciljane kupce
  3. motrenje i definiranje konkurencije
  4. neadekvatno upravljanje odnosima s nositeljima prava (zaposlenici, dobavljači, distributeri, investitori)
  5. neuspjevaju se pronaći nove mogućnosti
  6. manjkav proces marketinškog planiranja
  7. nepostojanje politike proizvoda/usluga
  8. nedostatna umijeća stvaranja identiteta maraka i komuniciranja
  9. slaba organiziranost za provođenje uspješnog i djelotvornog marketinga
  10. tehnologija se ne koristi na najbolji način
Preporučujem da odvojite nekoliko sati za ovu knjigu, poboljšavanjem samo jednog od navedenih segmenata napravili ste veliku stvar za svoju organizaciju i tih nekoliko sati će se višestruko isplatiti.



Philip Kotler - 10 smrtnih marketinških grijeha





Powered by ScribeFire.

No comments: