Marketinški grijesi
Koje propuste si organizacije nikako ne bi smjele dopustiti u današnje vrijeme ? U nastavku slijedi njih 10 koje je sumirao Philip Kotler i siguran sam da većina poduzeća može profitirati ukloni li samo neku od tih grešaka. Ovaj pregled može poslužiti kao redovna kontrola za menadžere.
Philip Kotler - 10 smrtnih marketinških grijeha
- nedovoljna usredotočenost na tržište i potrošača
- tvrtka ne razumije u potpunosti svoje ciljane kupce
- motrenje i definiranje konkurencije
- neadekvatno upravljanje odnosima s nositeljima prava (zaposlenici, dobavljači, distributeri, investitori)
- neuspjevaju se pronaći nove mogućnosti
- manjkav proces marketinškog planiranja
- nepostojanje politike proizvoda/usluga
- nedostatna umijeća stvaranja identiteta maraka i komuniciranja
- slaba organiziranost za provođenje uspješnog i djelotvornog marketinga
- tehnologija se ne koristi na najbolji način
Philip Kotler - 10 smrtnih marketinških grijeha
Powered by ScribeFire.
No comments:
Post a Comment